קורסים בישראל
 
 

קורס שיווק למנהלים בעידן המודרני

 
 

המאה ה-21 שינתה את כללי המשחק בעולם השיווק, וכפי שקרה בתחומים רבים נוספים, החל תהליך דיגיטליזציה מואץ בעידן המודרני בו אנו חיים, ויש לכך השלכות והשפעות גם על תחום השיווק. בעידן המודרני והטכנולוגי עם האינטרנט המהיר, חברות וארגונים חייבים להסתגל לאמצעי שיווק חדשניים ומתקדמים יותר, ולמעשה אין אפשרות לעצור את השיווק בעולם החדש שהפך לדיגיטלי בעיקרו.

כדי לסייע למנהלי ולאנשי שיווק, למנהלי מוצר או מותג, למנהלים בכירים בארגונים ולבעלי עסקים, להצליח בתפקידם גם בעידן הדיגיטל, ולהצעיד את הארגונים השונים להצלחה – מומלץ לעבור קורס שיווק בעולם החדש והעדכני. מטרת הקורס היא להכשיר את הבוגרים ולהעניק להם ידע וכלים אופרטיביים ופרקטיים הנדרשים לתפקיד ולסייע להם להצעיד את הארגונים השונים אותם להצלחה.  

למה חשוב ללמוד שיווק?

רבים מאנשי ומנהלי השיווק מחזיקים בידע ובכלים מסורתיים בתחום השיווק, הם אינם מכירים את הכלים המתקדמים טכנולוגית, ולרוב הם מתקשים להבין את יתרונות השיווק בעולם החדש, לכן הארגון בו הם עובדים צועד אחורה ולא מצליח להתמודד עם המתחרים שמשקיעים את עיקר מאמצי השיווק שלהם בעולמות הדיגיטל. 

חשוב לזכור כי אנחנו חיים בעידן מודרני בו תחום השיווק הדיגיטלי הפך ללב הפעילות של העסקים הפרטיים והציבוריים, לכן אין זה פלא כי אחד מהמקצועות המבוקשים ביותר בישראל וברחבי העולם הוא ניהול שיווק דיגיטלי. הלימודים מקנים ידע תיאורטי עדכני ומקיף ובוגרי הקורס זוכים לכלים פרקטיים ולניסיון מעשי מאחר ומתרגלים את חומרי הלימוד ומבצעים משימות מאתגרות ומעניינות כמו בניית אסטרטגיה שיווקית, מפתחים מיומנויות כמו סטורי טלינג, מתכננים ומנהלים קמפיינים מורכבים ברשת האינטרנט, לרבות קמפיינים בגוגל, ברשתות החברתיות, ביו טיוב ועוד.

למי זה מתאים?

חשוב להבין שקורס שיווק דיגיטלי הוא לא עוד קורס קידום אתרים. קורס למנהלים העוסק בשיווק בעידן המודרני מתאים לאנשי שיווק העובדים בחברות ובארגונים קטנים, בינוניים וגדולים, למנהלי שיווק במגזר הפרטי והציבורי, למנהלי מכירות הזקוקים לידע וכלים עדכניים בשיווק בעידן החדש, למקבלי החלטות האחראים על אסטרטגיית השיווק בארגון, לעצמאים, למנהלים בכירים ועוד.

בנוסף, הקורס מומלץ ומיועד גם למנהלי מוצר, לרבות מנהלי מוצר בחברות הייטק, למנהלי מותג, למנכ"לים של חברות קטנות ובינוניות ולכל איש שיווק הזקוק לידע ולכלים מתקדמים יותר.

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים קורס שיווק?

לימודי שיווק דיגיטלי הפכו למבוקשים מאוד בעשור האחרון עקב תהליכי הדיגיטליזציה והמעבר לניהול קמפיינים במנועי החיפוש, וברשתות החברתיות ובפלטפורמות דיגיטליות נוספות. כדי לבחור נכון את הקורס יש להתייחס לגורמים כגון: משך הקורס, תכנים ונושאי לימוד עדכניים ורלוונטיים, מרצים מוכרים ומנוסים בעלי ידע בשיווק דיגיטלי ובניהול, מחיר, מיקום ועוד.

מומלץ לבחור קורס מקצועי ומעמיק בארגון אקדמי מוביל לצמיחה ולהתפתחות מקצועית, עם ותק של עשרות שנים בתחומים כמו פיתוח מנהלים. כדאי לבדוק מראש האם בוגרי הקורס זוכים להתחייבות להשמה בתעשייה לאחר סיום מוצלח ועמידה בכל הדרישות, ויש לוודא האם המרצים במגמה עובדים כיום בתעשייה מאחר והלימודים חייבים להקנות ידע עדכני. חשוב לעיין בתוכנית הלימודים ולבדוק מהם נושאי הלימוד, אין להתפשר בנושא וכדאי לבחור קורס מעמיק הכולל מפגשים עם מומחים לשיווק מהשטח, תרגילים יישומים, ניתוח מקרים וחומרי קריאה ולמידה משלימים.

בשורה התחתונה

לסיכום, תחום השיווק עובר שינויים רבים בעידן המודרני וכיום רוב הפעילות השיווקית מבוססת על רשת האינטרנט והפלטפורמות הדיגיטליות. השיווק מתקשר היום לרוב התחומים, ויש לא מעט אמצעים וכלים לשיווק דיגיטלי שמביא לתוצאות הרצויות ומסייעים להצלחת הארגונים. במסגרת הקורס רוכשים ידע תיאורטי וכלים מעשיים המגשרים בין עולם השיווק המסורתי לשיווק בעידן המודרני, זוכים למיומנויות מתקדמות ומקבלים תעודה מוכרת ומוערכת בתעשייה.

 

Valig XHTML 1.0